(130-50)/4=20
Известие
Collapse
No announcement yet.
За температурата на двигателя 156 2.4 jtd
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение(130-50)/4=20
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение(130-50)/4=20Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщениеМда... иска им се на колегите да е 80 тази черта, ама не е! Повярвайте...156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Ся вярно че темата е за 156,а аз съм 147... вярно че е за 2.4JTD, а аз съм 2.0ТС.. но датчиците не вярвам да са много различни. Проследих 1 пълно загряване на мотора със закачен лаптоп.. и си имаше пълно съответствие на цифрите на лаптопа и отчитането на уреда на таблото... 1 стрелка-50, 2ра-70, 3та-90. Считам че когато са наред датчицитем, такова трябва да е и показанието. Пълното загряване при температура -2-3 стана за около 5 мин на място без форсиране
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеКолеги нали знаете че сега с тези мнение решихте проблема на половината форум!!!!!!!!!!!!
И че всички си мислим че тази чертичка означава 70, а то сега се оказа че това е 80 градуса....
На повече от форума стрелката стои ето така:
И ние си мислим че е около 75 а сега се оказа че това е около 85 което е напълно нормално...
Другото е просто ориентир.
На 70г. е още студена, а на 110г. вече прегрява, защо ни трябва да ги знаем?????
Аз преди бях писал в една тема какво и как съм мерил, но някой добър самарянин беше по-почистил...........sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Колегата haljsho е напълно прав.Лаптопа стоеше на предната ми седалка и наблюдавах градусите.СТЕЛКАТА МЕЖДУ 90 И 130 ГРАДУСА Е 100 А НЕ 110. При 147 незнам как е , но при мен е така.
Колата е от подписа.Сервиза в който бях е един от форума.
Comment
-
Добре незнам на кой да вярвам...Реално погледнато от както съм я взел все си мисля че е е така 50/70/90/110/130...Но после като ми казахте че е 50/80/90/100/130 и се замислих че наистина може да е така, защото на много коли съм забелязвал че акцентират на около 90...Погледнете има примери в които наистина се показва само това около 90:
Примери могат да се дадът много, но в крайна сметка само знам едно че се обърках тотално
И ето един пример точно показване на температурата от 50 до 130 и това е фолксваген...
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Днес след като изчетох темата си правих експеримет и закачих лаптопа на бензинката и на печката да видя какви са точните показания. На бензина ситуацията беше, че на чертичката преди 90 градуса, по компютър беше 82C. На делението след 90 градуса, на лаптопа показваше 104 градуса. На печката на делението преди 90 градуса отчиташе 79 градуса. За жалост на следващото деление след 90 не можах да я проверя, че е скапан термостата и не може да загрее даже и до 90 градуса. Не претендирам, че са точни, защото за точност може да се говори чак след мерене с инфрачервен термометър, но поне това което показват уредите ми за сега се се покрива с твърдението, че деленията са 80-90-100. Най-добре е повече колеги да замерят какво показват техните уреди и да го публикуват тук, за да ги сравним. Това поне има шанс да даде отговор на згадката.
P.S На времето именно поради тази причина смених напълно здрав термостатм като се заблудих, че нещо не е наред, защото стрелката едвам подминаваше делението преди 90 градуса. След смяната положението не се промени, но на диагностиката отчете 84 градуса.Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 01:04.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Ма това за температурата е писано, писанооооо и аз съм давал инфо от мои тестове, а и не само аз... ама кой да ползва търсачката и да чете? Мерил съм и с мултицет както предлага и колегата, и инфрачервен термометър... но просто все трябва да се пускат нови теми за щяло и нещяло.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеМа това за температурата е писано, писанооооо и аз съм давал инфо от мои тестове, а и не само аз... ама кой да ползва търсачката и да чете? Мерил съм и с мултицет както предлага и колегата, и инфрачервен термометър... но просто все трябва да се пускат нови теми за щяло и нещяло.Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщениеС инфрачервен не става щото мери темп на блока/главата, а тя не е баш като на водата вътре0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Ми незнам как му се вика. Пуска един червен лъч и мери. И показва 1:1 със сондата дето е пусната в казанчето и със датчика на колата. Отклонението между 3-те е +/- 4 градуса някъде.
Като пистолет е. Подобно на това.
Last edited by oem; d.m.y г., 17:56.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment